Halte Zoologischer Garten - Reisverslag uit Lichtenberg, Duitsland van Ivana Grgic - WaarBenJij.nu Halte Zoologischer Garten - Reisverslag uit Lichtenberg, Duitsland van Ivana Grgic - WaarBenJij.nu

Halte Zoologischer Garten

Door: Ivana Grgic

Blijf op de hoogte en volg Ivana

07 Oktober 2012 | Duitsland, Lichtenberg

Van halte Berlin-Lichtenberg naar halte Zoologischer Garten. Zaterdag middag en je verveelt je.. in Berlijn...??? Dus wat doe je??? Je pakt het stencil erbij die je lieve lerares heeft gemaakt en je gaat erop uit!!

Een maal aangekomen merk je al gelijk dat het een andere wereld is dan in Lichtenberg, meer toeristen, grotere gebouwen, meer winkels:D, en verschillende soorten mensen.

We liepen er een beetje rond winkeltje in, winkeltje uit. We kwamen aan bij punt 2 op de lijst het Europa Center, een winkelcentrum waar verschillende winkeltjes te vinden zijn, ook zijn er verschillende eet tentjes te vinden waar je al een broodje met bockworst kunt krijgen voor 2 euro (ook nog eens best lekker).

Je hebt in die winkelstraat verschillende bekende winkels als Nike, Adidas en Zara. De winkels zijn grandioos en mooi ingericht.

Dan komen we aan bij punt 1 van onze korte tour KaDeWe (kaufhaus des westens) Te vergelijken met bijenkorf met veel dure bekende merken als Louis Vuiton, Prada, Gucci en Chanel. Een super mooi gebouw die op de bovenste verdieping ook nog eens een prachtig restaurant heeft.

Daarna hebben we nog wat rondgewandeld door de winkelstraat en zijn na een gezellig dagje moe naar huis gegaan.

• 07 Oktober 2012 - 23:20

Hetty:

Hallo Ivana!

Wat leuk dat je Berlijn aan het verkennen bent! Even een tip over bhet Europacenter: beneden, helemaal achterin het Europacenter is de Irish Pub: een tamelijk grote tent, waar in het weekend vaak life muziek is. Er komen mensen van alle leeftijden. Ik hoop dat de bstage je ook zo goed bevalt als Berlijn! Graag hoor ik weer van je of lees je ervaringen op je blog.

Hartelijke groeten uit Venlo!

Hetty

• 15 Oktober 2012 - 12:18

Nina:

Heee lieve Ivana,

Leuk om nog een enig teken van leven van je te zien hahaha! Leuk dat je het naar je zin hebt. We mailen nog wel verder, is wat handiger en uitgebreider! Doe de groetjes aan Dali en geniet ervan meis!

X