Eerste stage dag - Reisverslag uit Lichtenberg, Duitsland van Ivana Grgic - WaarBenJij.nu Eerste stage dag - Reisverslag uit Lichtenberg, Duitsland van Ivana Grgic - WaarBenJij.nu

Eerste stage dag

Blijf op de hoogte en volg Ivana

02 Oktober 2012 | Duitsland, Lichtenberg

Om 11 uur moest ik bij het stage bedrijf zijn, in de s-bahn was alles in orde maar toen ik opeens voor het grote gebouw stond werd ik wel een beetje zenuwachtig.
Ik liep naar binnen en melde me bij de balie, de secretaresse achter de balie vertelde me dat ik door mocht lopen naar de 6e etage. Ik stapte de lift binnen en ging naar de 6e etage. De lift ging open en ik stapte uit de lift. En liep naar de bel van het bedrijf. Nadat ik me voorgesteld had aan mijn stagebegeleider vertelde hij me wat me te wachten stond en wat mijn taken zoal zouden zijn.

Na het gesprek mocht alweer van een zonnige dag genieten!! Wat een geweldige stage heb ik :D

Daarna ben ik lekker gaan lunchen bij Alexa een winkelcentrum op Alexander Platz.

En morgen bereid ik me weer voor op een dagje vrij van wegen Tag der Deutschen Einheit :D