Festival of Lights - Reisverslag uit Lichtenberg, Duitsland van Ivana Grgic - WaarBenJij.nu Festival of Lights - Reisverslag uit Lichtenberg, Duitsland van Ivana Grgic - WaarBenJij.nu

Festival of Lights

Door: Ivana Grgic

Blijf op de hoogte en volg Ivana

17 Oktober 2012 | Duitsland, Lichtenberg

Elk jaar in oktober worden 12 nachten lang op de wereld bekende plaatsen, straten en monumenten in Berlijn met licht geprojecteerd. Bekende Kunstenaars presenteren buiten gewoonlijke licht Kunstobjecten en ontwerpen.
http://festival-of-lights.de/

Super mooi om te zien, heb een aantal foto's gemaakt. Zeker de moeite waard om hiervoor naar Berlijn te komen. Tijdens dit Festival zijn er ook verschillende evenementen die te maken hebben met het festival.

  • 18 Oktober 2012 - 15:04

    Hetty Van Dooren:

    Hallo Ivana,

    hoe gaat het met je? Ik zie dat je Berlijnh al kent! Geweldige foto's!!!! Vooral de Berliner Dom met al die verschillende kleuren!! Had ik ook graag in het echie willen zien!

    Hoe gaat het op het bedrijf? Alles ok? Vind je het nog leuk om de persönliche Assistentin van Herrn Bossenz te zijn? En heb je leuke werkzaamheden? Heeft je vriend al een baantje gevonden?

    Ik zou het leuk vinden wat van je te horen. Schrijf maar op mijn bovenstaande mail.

    Hartelijke groeten uit Venlo, ook aan je vriend en Herr Bossenz!

    Hetty

  • 18 Oktober 2012 - 15:04

    Hetty Van Dooren:

    Hallo Ivana,

    hoe gaat het met je? Ik zie dat je Berlijnh al kent! Geweldige foto's!!!! Vooral de Berliner Dom met al die verschillende kleuren!! Had ik ook graag in het echie willen zien!

    Hoe gaat het op het bedrijf? Alles ok? Vind je het nog leuk om de persönliche Assistentin van Herrn Bossenz te zijn? En heb je leuke werkzaamheden? Heeft je vriend al een baantje gevonden?

    Ik zou het leuk vinden wat van je te horen. Schrijf maar op mijn bovenstaande mail.

    Hartelijke groeten uit Venlo, ook aan je vriend en Herr Bossenz!

    Hetty

  • 18 Oktober 2012 - 15:04

    Hetty Van Dooren:

    Hallo Ivana,

    hoe gaat het met je? Ik zie dat je Berlijnh al kent! Geweldige foto's!!!! Vooral de Berliner Dom met al die verschillende kleuren!! Had ik ook graag in het echie willen zien!

    Hoe gaat het op het bedrijf? Alles ok? Vind je het nog leuk om de persönliche Assistentin van Herrn Bossenz te zijn? En heb je leuke werkzaamheden? Heeft je vriend al een baantje gevonden?

    Ik zou het leuk vinden wat van je te horen. Schrijf maar op mijn bovenstaande mail.

    Hartelijke groeten uit Venlo, ook aan je vriend en Herr Bossenz!

    Hetty

  • 22 Oktober 2012 - 10:24

    Nina :

    Wauw Ivana, mooie foto's zeg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Lichtenberg

Stage in Berlijn

-

Recente Reisverslagen:

02 December 2012

weekend bezoek

28 November 2012

Christmas is back in town!

13 November 2012

Weekendje Nederland

01 November 2012

Burger Amt!

22 Oktober 2012

It's weeeekeeeenddd
Ivana

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 4697

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 20 Januari 2013

Stage in Berlijn

Landen bezocht: