Burger Amt! - Reisverslag uit Lichtenberg, Duitsland van Ivana Grgic - WaarBenJij.nu Burger Amt! - Reisverslag uit Lichtenberg, Duitsland van Ivana Grgic - WaarBenJij.nu

Burger Amt!

Door: Ivana Grgic

Blijf op de hoogte en volg Ivana

01 November 2012 | Duitsland, Lichtenberg

Druk, Druk, Druk.
De afgelopen paar dagen heb ik het druk gehad met van alles.

Mijn stage begeleider is op reis door Duitsland en hij heeft aan mij de taak overgelaten om een fotoshoot te regelen voor stropdassen. Daar zijn we (mijn vriend en ik) dus gister mee bezig geweest 4 UUR lang, wel een leuke opdracht trouwens en daarnaast moet ik ervoor zorgen dat terwijl hij door het land reist de auto vol zit met mensen die dezelfde kant op moeten.
Ook erg interessant want wist niet dat er een speciale site voor was.

Daarnaast hadden we het goede nieuws gekregen dat mijn vriend een baantje had gekregen :). En aangezien hij vandaag begonnen is, moest ik van alles gaan regelen. Ik moest me gaan inschrijven bij het Burger Amt. Ik had daar om 12:00 uur een kaartje getrokken, en was zo'n 2 uur later pas aan de beurt..... heel leuk en gezellig. Nadat het inschrijven was afgehandeld, wilde ik een bankrekening nummer openen, en gelukkig kon ik daar meteen terecht (had ik even geluk!).

Maar 1 ding kan ik je wel zeggen>>> Lang leve het openbaar vervoer :D, je kan bijna overal komen met het openbaar vervoer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Lichtenberg

Stage in Berlijn

-

Recente Reisverslagen:

02 December 2012

weekend bezoek

28 November 2012

Christmas is back in town!

13 November 2012

Weekendje Nederland

01 November 2012

Burger Amt!

22 Oktober 2012

It's weeeekeeeenddd
Ivana

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 4695

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 20 Januari 2013

Stage in Berlijn

Landen bezocht: