Mijn eerste dag als ingeburgerde 'Berliner' - Reisverslag uit Lichtenberg, Duitsland van Ivana Grgic - WaarBenJij.nu Mijn eerste dag als ingeburgerde 'Berliner' - Reisverslag uit Lichtenberg, Duitsland van Ivana Grgic - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dag als ingeburgerde 'Berliner'

Door: Ivana Grgic

Blijf op de hoogte en volg Ivana

30 September 2012 | Duitsland, Lichtenberg

30-9-2012 dag 1:

Na een lange winterslaap te hebben gehad zijn we zo rond de middag langzaam opgestaan. Het eerste wat we hebben gedaan is natuurlijk een lekker uitgebreid ontbijt gemaakt met vers gebakken broodjes van de Aldi!!

Daarna zijn we samen de buurt gaan verkennen in Lichtenberg (Berlijn) waar het appartementje gevestigd is. Een hele levendige buurt waar veel restaurantjes gevestigd zijn. En het mooiste van de ligging van de woning is dat de metro/tram met een loopafstand van 1 min. te bereiken is, of als je te lui bent neem je gewoon de bus die voor het huis 6 keer in het uur stopt :D

In de avond zijn we naar alexander platz gegaan om even uit te zoeken hoe ik mijn stage bedrijf kan bereiken. Daar hebben we dan ook gegeten bij een Italiaans restaurant, waarvan we zijn overtuigd dat we daar niet meer naartoe gaan! Alexander platz ziet er heel gezellig en mooi uit. Op het moment is daar het Oktober Fest bezig met natuurlijk heeeeeell veeeeeel bier. Wat ons trouwens opviel is dat er veel bier wordt gedronken op straat, of dat er zoveel gedronken wordt omdat het Oktober Fest bezig is of dat het een gewoonte is, geen idee?

Morgen heb ik lekker nog een dagje vrij en gaan we Berlijn een beetje verkennen!

Tot morgen!

• 02 Oktober 2012 - 19:00

Fakhria:

Halllooo ivkoo & dalighirooo

leukk om jullie te volgen via deze site! zo krijgen we nog wat mee.
    aangezien je ( ivana) -.- bent op whatsappp...

tot snel,

xx