Christmas is back in town! - Reisverslag uit Lichtenberg, Duitsland van Ivana Grgic - WaarBenJij.nu Christmas is back in town! - Reisverslag uit Lichtenberg, Duitsland van Ivana Grgic - WaarBenJij.nu

Christmas is back in town!

Door: Ivana Grgic

Blijf op de hoogte en volg Ivana

28 November 2012 | Duitsland, Lichtenberg

Kerstbomen, kerstballen, kerst inkopen.....

Kerst komt eraan en dat betekend dat de kerst markten in Berlijn er weer aankomen. Niet alleen kerst markten staan weer op het plein maar ook kermis.

We zijn afgelopen dinsdag naar de kerstmarkt en kermis op Alexanderplatz geweest. Er is van alles te doen en te zien tijdens dit kerst gebeuren, schaatsen, glühwein drinken, in attracties gaan en wat je nog meer op een kermis kan doen.

Wat ons was opgevallen bij een stand op de kermis, dat de stand de tekst droeg: Niet over de rand leunen (in het Nederlands). Daar moesten we natuurlijk een kijkje nemen. Het was een standje waar je ringen om prijzen moest gooien die je natuurlijk nooit om de dure prijzen gooien kan. Maar de man die bij de stand werkte, stond als 5 keer met de kermis in Berlijn en komt ook weer elk jaar terug.