Weekendje Nederland - Reisverslag uit Lichtenberg, Duitsland van Ivana Grgic - WaarBenJij.nu Weekendje Nederland - Reisverslag uit Lichtenberg, Duitsland van Ivana Grgic - WaarBenJij.nu

Weekendje Nederland

Door: Ivana Grgic

Blijf op de hoogte en volg Ivana

13 November 2012 | Duitsland, Lichtenberg

Afgelopen vrijdag hebben we het vliegtuig gepakt naar Düsseldorf om een weekendje bij onze ouders te zijn.

De afspraak was dat mijn moeder ons zou ophalen op het vliegveld in Düsseldorf, maar dat vliegveld daar is een groot doolhof met als gevolg dat we een uurtje moesten wachten totdat me moeder ons had gevonden.

Het was wel weer fijn om even thuis te zijn, je familie en je vrienden te zien. Wanneer je weer een weekendje thuis bent merk je wel wat je mist als je in zo'n grote stad bent als Berlijn, het is er altijd druk er zijn zoveel mensen en toch mis je iets >> je familie en vrienden.

We zijn in Nederland van vrijdag tot maandag geweest. Het fijne van reizen met het vliegtuig is dat je zo in Nederland bent. Binnen 3 kwartier waren we in Düsseldorf.

En dan zijn we nu weer in Berlijn, en het is tijd om weer aan de slag te gaan...